Jag kan stämma en gitarr!

Hej på er allihopa!, vad händer då?. Jag sitter och kollar på The Hills på tv, men det är pause nu! visst är den serien så bra, och Lauren är så jävla söt.
Idag så hade jag min första musiklektion, vi fick lära oss att stämma en gitarr haha det var ganska kul faktiskt men dte tog en väldans tid! Imorgon är det som sagt helg och jag är så jävla glad att jag inte behöver plugga ihelgen eller ens behöver oroa min för kommande prov! SÅ JÄVLA SKÖNT!

Apropå filkmjölk, om 4 veckor ganska exakt så flyttar vi in i det nya huset och vi har ett hur på 275 kvadratmeter att packa ner i flyttkartonger haha snacka om att vi kommer gå på högvarv nu de kommande veckorna! haha, vad händer i helgen då?



vem tycker ni är sötast i The hills?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback