sjuka program

Min kväll har bestått av att slappa framför tv till MEAN GIRLS, visst är det en bra film? , och nu går det ett program på tv4+ som heter 3 i samma säng, och det sjuka är att det är verkligen vad det låter. Det handlar om tre männiksor som har valt att leva tillsammans, dela säng allt det som ingår i konceptet. Jag tycker att det är ganska konstigt att välja den vägen, eftersom det är inget som jag skulle göra personligen. Om man känner känslor för en annan så ska man vell göra det rätta, dvs lämna den som man inte känner så starkt för? Eller? vad hade ni gjort? hade ni stannat kvar och tagit in en till människa i erat förhållande eller hade du gjort ett val??
hmm... en knepig fråga det där

Kommentarer
Postat av: Malin

Meangirls äger! Förresten får du gärna dela säng med mig om du vill ;)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback