snart är jullovet slut :(

Nu är det sista dagen som jag kunde ta lite sovmorgon, måste gå och lägga mig lite mer skapligt idag för att ställa om mig lite, brukar ju sova till 11-12, så det blir lite annat då jag måste gå upp vid typ 6 annars, fan vad jag hatar skolveckodagarna! Gör inte ni?
Ska snart åka till blaksta kyrka för att kolla på fanny och hennes kör när de spelar upp en teater, de ska vara riktiga djur med, häst och två får, coolt va? haah ska ta många kort sen ;)
Gick en promenad med kim på förmiddagen med hundarna, skönt. Inte lika kallt som det har varit de senaste 3 dagarna!

Vet ni? IMORGON KOMMER VÅRAT HUUUUS! OCH OM 7 VECKOR FLYTTAR VI IN! FAN VAD SKOJ DET SKA BLI!!!


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

ååh jag vill inte börja skolan igen :(((



sv: haha ååh jasså, ja då va det väl lite positivt iallafall (A)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback