SPANIEN!!!!!! :):):):)

godmorgon, åh vad veckan har gått fort (?) haha ja med tanke på att vi bara gått 2dagar med idag. har sovmorgon egentligen men jag ska skriva klart min fysikrapport!

vet ni, jag är så jävla glad just nu! igår så bokades biljetterna till spanien, ja ni hörde rätt! jag ska nämligen hänga med kim och hans familj till spanien i 1 månad i sommar!! vi åker typ den 3 juli och ska som sagt vara där en månad! Jag har bara varit utomlands en gång förut, och det var en vecka i grekland! fatta EN HEL JÄVLA MÅNAD MED MIN ÄLsKLING! kan det bli bättre?? im so fucking huppy right now! :):)

Kommentarer
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!

2009-01-09 @ 19:21:18
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!va kul för er att åka till spanien!!!!!!!!!!!!!!men vart närmare bestämmt?

2009-01-09 @ 19:23:05
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback