störst bäst och vackrast!

Jag känner mig ganska så glas just nu. Jag kom hem runt 6 käkade lite mat, satte mig och pluggade. Det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, som sagt det gäller ju att ha tålamod när jag pluggar och inte stressar upp sig och ger upp, vilket händer mig alldeles för ofta! Tar en liten pause för att återfå krafterna till senare! ( ursäkter? haha ) sitter och käkar russin, fan vad jag tycker det är smaskens, det är inget man tänker på att man kan äta men det är nyttigt och jävligt gott oxå!
Skolan idag har varit seg/ lugn som fan. hade först biologi, sen engelska där vi skulle skriva ett test inför nationella, sen så slutade jag! gick och käkade. Men eftersom vi ahr prov på måndag så satte vi oss och pluggade lite kemi ett tag och sne gitta vi till friskis, imorgon ser mitt shema ut såhär: Har en fysiklektion halv 9 sen har jag hål till kl 2!, eget val. så vi ska prata med läraren och se om vi kan få träna på friskis och kan vi gå hem efter vi gjort det, så då slutar jag tidigt då med! asså jag kan bara säga att jag är ganska så glad över mitt nya schema! hurray för andra terminen i 2:an, eller man kanske inte vågar hoppas för mycket? man lär vell få ett slag i huvudet så att man vaknar upp ur dessa drömmar? hmm säkert!

NU ska jag faktiskt ta en dusch packa gympakläder och sen plugga vidare, om ni har tur så hörs vi senare! :)


Kommentarer
Postat av: annica

sv. haha :) tacck.

Postat av: Isabell

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

2009-01-14 @ 22:42:11
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!gud va jag blir avis på dej att du bara orkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



























2009-01-15 @ 14:48:45

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback