Jag klarade mig igenom hela tvåan!

Vi börjar egentligen kl 10 dag, EFTERSOM DET ÄR SKOLAVLSUTNING!!!! Så jävla nice, men jag är samtidigt så jävla nervös för det är ju idag som tje big performens är, Jag och katarina ska sjunga inför hela skolan ( förutom treorna tack och lov ) jag har aldrig gjort en sån här grej förut vilket och betyder att jag inte har nån aning om vad det innebär eller hur det kommer att gå!! Om dett går som när vi övar så har jag inget att vara nervös över.. eller lite kanske Gahhh!!!!

Nu är det iallfall slut och nu väntar 10 härliga veckor, utan läxor prov och tidiga mornar. Låter inte helt fel va?
Nu gäller det att ta tre djupa andetag och bara köra!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback