LISTA

Medans jag fördriver tiden kan jag göra en liten lista :P

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? hmm vem i familjen ska vi ta?... kompisar? katarina
3. Hur lång är du? 171
4. Vilken var den senaste film du sett? kärlekens slöja
5. Vem ringde du senast? don´t remember
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? okey :) good :)- katarina
7. Vad är dagens planer? morgondagen tar vi då, och det är att spöa skiten ur alla på fotbollsturneringen ahah
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till. Men det bli mest sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? hmmmm...... kanske några månader sen... kom inte ihåg
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? 10 över 9
13. Har du någon gång hittat en katt? njaa... eller vadå hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Sängen? haa nej jag vet inte..
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte. Platser jag inte tycker om besöker jag helt enkelt inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? kanske död, vem fan vet. lever i nuet.
17. Vad skrämde dig som barn? höjder, har alltid vart höjdrädd
18. Vem fick dig att skratta senast? minne som en guldfisk..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ehh vad?
20. Har du stationär eller bärbar dator? en stationär...
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I sköna hotpants
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? va? en del frågor är ju knäppt formulerade
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej faktiskt inte.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Jag är social, lite för kanske ibland, men bara med dem, som jag verkligen känner mig trygg med! lite blyg inför nya sådär :P
27. Vilken är din favoritglass? många, men lakrits och melon är gott och såklart vanilj!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara till studier och flytta hemifrån
29. Tycker du om kinamat? njaa
30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? ibland inget, ibalnd juice
32. Sover du på någon särskild sida? i mitten?
33. Kan du spela poker? jaa är gryym
34. Tycker du om att mysa? Hehe, OM jag gör.
35. Är du en beroendemänniska? Vad fan är det?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, tror inte det
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? eng, lite spanish och lite italiano.
39. Har du någonsin åkt ambulans? japp, men inte som " sjukling"
40. Föredrar du havet eller en pool? havet om man tar bort alla läskigt fiskar och äckliga alger :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor
42. Äger du dyra smycken? Hmm, njaa... är inte så mycket för smycken, men har vell nått dyrare tror jag.
43. Har du någon gång testat narkotika? nej, inte ens rökt!! de ni.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? pannakotta som terese gjort :) smaskens
45. Vem är den roligaste människan du känner? jag såklart :)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärr... ett på underarmen då jag brände mig på ett strykjärn när jag var mindre..
47. Vad har du för ringsignal? nån med deepside
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, varför skulle jag liksom? om jag ändå inte kan ha det
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är blyg när det gäller sånt :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? med min kamera hih ;)
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? no licens
53. Vilken var den senaste bok du läste? hmm... som sagt guldfisk
54. Läser du dagstidningen? Njaa.. typ expressen, eller är det en dagstidning??
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Haha, inte direkt, men sjunger tralalalal
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the Voice såklart!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? snart äre sommar lov, behöver inte skriva så mycket då ahah
59. När var du i kyrkan senast? gillar inte kyrkor, men det var när syrran konfa sig.. den 17 maj.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!

Kommentarer
Postat av: Cella

vad handlade filmen kärlekens slöja om ? :P

Postat av: sarajasim

http://sarajasims.blogg.se/

titta och släng en kommentar ;]<3

2009-06-10 @ 04:06:35
URL: http://sarajasims.blogg.se/
Postat av: Leia

Alltid roligt med listor.

2009-06-10 @ 12:46:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback