Nu ska den här bloggen vara fokus

Hej hej, som jag alltid säger när jag skriver här: förlåt för en dålig uppdatering, men Nu har jag gjort en ny header, vilket visar mitt angagemang osv haha :P Nej men jag ska börja skiva mer på den här bloggen eftersom daisy oxå har slutat skriva på våran andra blogg så varför ska jag ihärdigt hänga kvar?? Nej så därför har jag bestämt mig för att ägna mig heltjärtat åt denna blogg :D

Så Vad har hänt idag då.. Jo jag åkte in till skolan vid 11 bussen, var i skolan vid 12, sen var det dags för la musica :) Jag hade mitt eget uttryck att göra så jag sjöng för henning ( läraren )! Det gick bättre än väntat och jag fick beröm för att jag sjöng fint och han tyckte att jag hade varit en stor tillgång till det estetiska verksamheten! Kul att höra eller hur :)

Imorgon är det verkligen ingenting vettigt i skolan så jag stannar hemma och tar det lugnt, sover osv ahah pusspuss

Kommentarer
Postat av: lena stromberg



får du verkligen vara hemma ifrån skolan en hel dag bara sådär? pok mor



















2009-06-04 @ 22:17:02
Postat av: Linnéa Haver [fotoblogg]

Superfin blogg!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback