amazing

Maten som jag lagade blev lyckad :), det blev smaskens med allt!! Just nu ligger hunden på min arm vilken gör att det går ganska så segt att skriva hehe. Gick en långpromenad med honom förut samtidigt som jag pratade med syster yster.

Hon hade som jag inte nått att göra eftersom både pia och torbjörn var på nån kryssning och kollade på Alcazar.. Så jag ringde henne och vi pratade över en timma :) Det var trevligt och för första gången på länge så kände jag mig verkligen som en storesyster! Jag saknar Verkligen att kunna ha den rollen, visst jag har andra syskon i den här familjen, men det blir ite samma sak som att känna det biologiska bandet liksom.. Det är säkert svårt att fatta vad jag menar, men jag skulle verkligen vilja tillbringa mer tid med mina syskon än nån dag här och där.... Det är inte ofta som vi ses och därför så kanske ni förstår att jag längtar som fan tills jag får chansen att vara med dem i 7 veckor i sträck!! :D:D

Jag sitter och lyssnar på en kille sm verkligen gör mig hänförd! Han är grymt, vet inte hur gammal han är men han kan inte vara över 14 och sjunger som en gud! lyssna här:



Kommentarer
Postat av: elaine

vilken fin blogg du har :D (y)

Postat av: Ann-Sofie

Skönt med promenad, jag har också vart på en promenad idag. Den där killen var inte dålig på att sjunga. :) Ha en bra lördagkväll.

2009-06-06 @ 21:03:16
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att din helg har varit bra :D

2009-06-06 @ 23:59:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) vad ska du hitta på idag ? ^^

2009-06-07 @ 08:16:00
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback