Tiden går fortare än man tror

Det är när man har skittrist och ingenting att göra som man börjar tänka på allt mellan himmel och jord, knäppa som bra saker. Jag tänker på att jag längtar till sommaren, längtar tills jag får träffa mina syskon och vara med den i 7 veckor!
Jag tänker på att jag och min lillebror och resten av mina syskon har vart forsterhemsplacerade i 9 år den 16 september! Och det är första gången ( då i sommar när jag hälsar på dem)  på 9 år som jag umgås med mina syskon mer än en vecka på nio år! Fattar ni det?. Det får mig att tänka vidare på alla som skiter i sin familj frivilligt, som bara tjatar, gnäller,  bråkar och är jävliga mot varandra i stället för att ta vara på den tid man har tillsammans. Om jag bodde med mina föräldrar som " vanliga" barn så skulle jag nog se på livet på ett helt anant sätt. Jag vet dock inte om det skulle vart på ett bättre eller negativt sätt eftersom jag var så pass liten när jag flyttade. 8 år tror jag att jag var cirka....

Det är skolavslutning om mindra än en vecka och det ska bli skönt som fan, men ändå lite läskigt eftersom jag vet att sommaren kommer gå av med raketfart och sen är det en ny termin och jag kommer att börja i TREAN! måste fan bestämma vad jag ska ha för PA och så vidare...

Jag hoppas iallafall att detta sommarlov blir ett sommarlov värt att minnas! man kan säga att det är mitt riktiga sista sommarlov eftersom nästa år så går jag ju ut trean och ska söka jobb efter, eller i mitt fall så ska jag satsa på att Resa till USA ett år som planerat.. hoppas att det blir så bara!!

Nej nu tycker jag att det blev lite för flum av detta ;) ahah ha en fortsatt skön kväll


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback