Italianoprov!

Hej! NU sitter jag och väntar på att Italienskan kan börja så att jag kan skriva det där jävla provet och åka hem sen!, Sanna vad här nyss, hon praktiserar tydligen på kappahl så hon hängde med mig upp till skolan på lunchen.

Idag blir det att börja flytta upp saker till huset. Garderberna ska bort ( helst , så jag får vell lägga mina kläder i en kartong eller nått så länge ), Sen skulle vi bära upp nån byrå osv.. Det känns som att det äntligen börjar hända saker nu! På lördag är det tänk Att vi ska sova första natten i det nya huse! weeii.! Spännande.

Nej nu ska jag färbereda mig lite för provet, se till att jag har allt med mig och så! Hörs ikväll puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

yeah, jag hängde med Helene i hennes skola...skoj :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback