Det var roligare förr

Det var ett jävla tag sen sist som jag överhuvud skrev eller tänkte på att skriva något här! har inte haft nån lust över huvud taget. Men nu tänkte jag uppdatera er lite om vad som har hänt i mitt liv på sistone.

Skolan har ju hållt på i snart två månader, äre vell? har inte så stor koll, men nått sånt äre vell, börjar bli tungt med prov osv, vill bara ha lov, men det är ju bara två veckor kvar!!
Juste jag har fyllt 18! dagen efter jag fyllde så var det ju studentfest, så jag hade ganska så flyt då man var tvungen att komma in eftersom festen var på tellus! på lördagen sen så gick jag ut med cindy, fred och hans två kompisar! mkt trevligt. Har nog inte haft så kul på väldigt väldigt länge! det måste göras om, nästa helg blir det förhoppningsvis utgång med tjejorna på fredagen... Så jag har hunnit vara ute två ggr! blev inget i helgen då jag inte orkade ringa runt till folk själv och ragga skjuts och förfest och blabla, ja ni vet hur jobbigt det kan va!!

idag så har jag iallfall gjort min debut! har övningskört för första gången och det gick grymt bra faktiskt!!!!!! hittade dragläget nästan på en gång, fick tom köra på stora vägen ( 90 väg woho ) hoppas på en sväng imorgon med :) så roligt..

Jag är singel igen för er som inte vet, ( mamma och pappa som läser mig blogg ) och andra människor.... varför? jo det funkade inte bara, var för olika osvosv...

Vet inte riktigt vad jag har missat... orkar inte skriva om mitt liv i DETALJ som många andra gör så jag kör mest i stora drag, orkar inte lägga ner så mkt tid på bloggen som jag gjorde förut... till vilken nytta liksom??

så till er som FAKTISKT läser mig blogg ( kanske dagligen ) här har ni ett inlägg om vad som hänt, håll utkik det kanske kommer ett till inlägg i framtiden ;) aah hare bäst pusspuss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback