nu är lovet officiellt slut

Idag är det fredag och denna vecka är nästan slut, lovet är iallfall slut, deprimerande svar ja. Jag har gjort så lite denna vecka om man tänker på vad jag BORDE gjort, plugget får jag ta tag i i helgen, imorgon om jag orkar...
har tagit en långpromenad med hunden idag, så skönt, tror att det blir samma runda i morgon på nästan en och en halv timme!

imorgon är jag ensam hemma, om inte daisy är hemma oxå dvs, pallar inte hänge med till sthlm, plus som sagt... pluggandet... få se om det händer nått annat spännande, får se.. men ska bli skönt att vara ensam hemma iallafall, lite lugn och ro ahha

har inte så mkt att säga förutom trick or treat, haha det är ju halloween idag? ahha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback