5 dagar tills jag blir 18!!

Fan vad tiden går fort!, nyss jag tänkte efter så var det typ 25 dagar tills jag fyllde, men nu är det bara 5, eller 4 kan man vell säga, för jag ska snart gå och lägga mig, är trött som fan efter gårdagen, åkt buss i flera timmar tur och retur till e-tuna så man bli ganska så seg... fick btw en telefon av pappa idag! verkligen välbehövt då min gick på sista versen....

Imorgon kommer syster yster och hälsar på, sover tills söndag och jag ska hinna med en hel del innan måndagen, dvs, plugga historia, helst köpa nytt kontantkort till telefonen då jag måste ha 3G för att alla funktioner till telefonen ska funka som den ska och man ska kunna ha tillgång till internet!!

Tror jag åker och köper det imorgon, medans robban tränar... får se... nu ska jag gå in till mitt hus och ta dte lugnt. ha en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: carro

grattis i efterskott :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback