känner mig så duktig!

Igår så hade vi en heldag hemma hos siri då vi ägnade oss helhjärtat åt vårt PA, hehe, nästan iallafall. Vi plockade 12 liter fläderbär vilket tog oss ungefär 3 timmar sammanlagt, sen så gjorde vi massa annat som behövdes göras. Idag har jag ringt och bokat möte med en kille som ska hjälpa oss med fläderglöggsreceptet! det lätt gott som vad när han sa ungefär vad man skulle ha i! :) kan nog bli en succé det här med våran egengjorda fläderglögg, !!!

Slutade efter lunch idag, skönt som fan så jag tog den tidiga bussen hem för att plugga innan jag åker till mitt hjärta ikväll som kommer hem efter att ha jobbat borta sen i måndags morse! :) ska bli så mysigt.. nej nu tillbaka till företagsekonomin och se om jag lär mig ngt :) hörs sen puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback