schooltime, + ändringar i schemat... IGEN!

Sitter i datasalen, har nyss haft mentorstid och så har jag och madde skrivit klart våran idéskiss till PA! Skönt att det är klart iallafall...
igår så hoppade jag av madde D! för jag kommer inte ha nån nytta av det och sen så krockar den med idrotten på måndagar så om jag då ska läsa en lektion i veckan mindre så kommer jag inte klara av kursen eftersom jag faktiskt tycker att matte är ganska så svårt, då du tycker jag ( och läraren ) att det bästa var att hoppas den kursen och läsa sånna kurser som kan ge mig bättre poäng, så istället för matte D 100p så valde jag att läsa företagsekonomi A och trafikkuskap! vilket jag tror jag har större nytta av och kan ge mitt betyg en liten resning? vet vet hah ;)

Har håltimme nu, fett segt...eftersom madde har lektion och siri inte är i skolan så kan vi inte jobba med PA heller, så det får vi göra efter lunch när det av avsatt på schemat.... Somnade kanske efter 11 igår då det plingade ganska länge i min telefon, så jag är så jävla trött just nu att jag funtar på att lägga mig i soffan och sova nån timme,... eller nja det skulle bara se wierd ut om man låg och sov i skolan bland alla andra, så nej det går bort :)

Ha en bra dag alla så hörs vi senare pyyyss <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback