svenska hollywodfruar

hahaha, måste bara börja med att skratta lite åt gårdagens program, var det nån mer än mig som kollade på svenska hollywoodfruar igår? Hur patetisk får man bli på en skala? silikon rakt i genom, fejktuttar, tappat svenskan så de pratar sån där löjlig svenska med amerikansk uttal !! haha nej ni som såg det fattar ju själva vad jag menar... om man har obegränsat med pengar som de verkade ha.. uppskattar man då de små sakerna i livet eller tar man allt för givet?

Gissa vad jag gör just nu? Jo jag har håltimme igen! hatar det här, och det dumma är att man har inte tillräckligt långt för att hinna träna och för långt för att bara sitta och glo...Eftersom ettorna + de flesta av lärarna ska ut och paddla/vandra idag så innebär det att vi inte har svenska idag.. eller jo vi har svenska men vi ska kolla på en fiml som marie ska sätta på till oss... den slutar jag så jag går vell och käkar, sen tänkte jag klippa mig om jag orkar och sen blire att gå till friksis för första gången på nästan 2 veckor.. ahaha har liksom inte blivit av!! Men nu ska det bli lite ordning eftersom mitt kort går ut den 4 november....

Nej nu ska jag försöka hitta på nått roligt att göra cíao!!


Kommentarer
Postat av: BLONDINA

Haha, mina kompisar säger att jag kommer bli en hollywood fru en dag, om det stämmer vet i fassiken, höhö.



sv: Rätt :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback