100405

Ännu en röd dag, skönt för dem som normalt sätt pluggar inte lika kul för oss som fortfarande går i skolan. pga av att det är röd dag och man kan inte göra mkt mer än att sitta hemma ungefär. Alla affärer osv har ju stängt... Men det passar mig alldeles utmärkt i smaken om jag får säga det själv, för jag orkar verkligen inte göra något annat idag. Har varit kanske mycket åk hit och dit nu under påskhelgen. I torsdags var vi ute på amazon som sagt, i fredags återhämtade vi oss, var på påskmiddag hos johans mamma. I lördags hade vi påskmiddag och trevligt med familjen hemma, och i går så var vi i stockholm hela dan och fira rikard (morbror) som fyller år på tisdag. Full rulle där och matilda blir bara sötare och sötare!:D så gullig unge. Jag och fanny lekte tittutleken med henne och hon tyckte det var lika roligt varje gång mat drog filten över huvudet och sen sa TITTUT haha gud vad hon skrattade!
Sen när vi kom hem från stockholm så åkte jag och cindy in till flen för att hänga med till värdshuset i malmköping för att kolla när johans kompisars band spelade. De var jätteduktiga med för övrigt så var själva "krogen" om man kan kalla det det skit tråkigt. Bara massa malmköpingsfolk och andra underliga människor... Nej ingen höjdare. Betalade ytterligare 100 i onödan vilket jag tyckte var såå himla ovärt. Lika så på amazon i torsdags. Heelt i onödan.. men men ..

Idag blir det iallafall slappar slappar dag och jag ska inte göra ett ända dugg!

 

Ja juuste den jävla snön är tillbaka! kanonkul (Y)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback