100427

Sverige är nog det enda landet som kan ha alla årstider under en och samma dag, iallafall som det sätt ut under de närmaste dagarna. Snö, regn, sol osv. Den sistnämnda låter bra, men inte de andra.

Hade lite av en klump i magen idag när jag gick till skolan, eller snarare när jag kom till skolan, vet inte rikitgt men det känns inte bra.
Har verkligen blandade känslor vad det gäller allting just nu. Vill bara ta studenten, få jobb och börja på ny kula.
Det är vad jag vill och vad jag behöver.

Idag, eller snart ska jag åka med rosi och robban upp till stockholm för att ha möte med min socialsekreterare och massa andra folk, bla en psykolog. Har ingen aning vad vi ska prata om eller vad syftet egentligen är. Jag ska vara deras lilla försökkanin kanske ahahah


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback