baka liten kaka

det är en sockerkaka i ugnen och jag är lite nervös över resultatet. Normalt sätt, inte för att skryta så är jag grym på att baka, laga mat och misslyckas sällan, men nu vare såhär att mjölet tog slut så jag fick ta 1,5 dl grahamssmjöl, vilket är liiite grovare malet än det vanliga mjölet så därför är jag en aningen nervös ahah tänk om det blir värsta stenkakan som inte går att äta, isnfl slänger jag den innan johan kommer hem och låssas som ingenting!?! haha kanske funkar eller vad tror ni?

Jag känner mig verkligen så himla uttråkad just nu för det går bara skit på tv och jag är helt själv, hmm snart är kakan klar aha


Kommentarer
Postat av: Nanna

Min blogg handlar om hur jag för 8 år sedan rymde hemifrån när jag var 14 år. Hur myndigheterna svek mig och vilka faror jag utsattes för.

Den handlar om hur jag kämpade för att överleva.. Kampen mot rätt och fel.

Postat av: malin

åh vad gott med sockerkaka! :)

2010-04-07 @ 17:42:09
URL: http://mmalinhedqvist.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Allt bra med dig idag? :)

kram ♥

2010-04-07 @ 20:09:45
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback