fy fan vad svårt det är!

Vad är det som är svårt undrar ni säkert? Jo allt känns lite aningen tungt just nu. Det blir ju inte bättre av att tänka på att skolan böjrar igen imorgon och att man har massa jobb och prov som väntar på en.. De tankarna får mig bara att vilja kräkas! fyfan för det säger jag bara!! Men en del säger ju att man ska tänka positivt, att det inte är alls långt kvar nu vilket delvis är sant, men hur ska man kunna tänka positivt när man är är i denna situation?

Ni kanske förstår mig om jag rabblar upp saker som tunger mitt liv just nu:

1. Jag måste se till att göra klart ett prov som jag inte har gjort än pga plugg till körkort osv
2. Idrottsinlämmnigar ska vara klart v 16, vilken vecka är det nu??
3. skolan i övrigt, är så jävla borta att jag inte ens vet vad jag har i skolan!!!
4. Skriva student bjudningar
5.  Planera för framtiden, jobb, skola osv?!

Det är som en jävla karusell och ingenting är på sin rätta plats. därför kan jag tom. inte ens svara på vilket vecka det är imorgon, eller vad jag har för lektioner, för jag är som sagt helt kocko..

Högskoleprovet föressten igår gick käpp rätt åt helvete och jag kommer nog inte göra om det på många många år!! usch fy och blääää

frågan är bara, vart ska man börja?


Nej nu ska jag äta mat, första målet för idag puss


Kommentarer
Postat av: ..

hej,, klarat körkortet än? :)

2010-04-14 @ 15:25:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback