goodmorgon! :D

Hade flera helt störda drömmar i natt, bla drömde jag att min pojkvän hade flera tjejer utöver mig som han låg med och han tyckte det var helt okey, haha jag bad honom dra åt helvete i drömmen kom jag ihåg, tror jag gjorde slut oxå haah stört!
sen drömde jag att några från våran klass skulle ut och campa i skogen med anna och per, rektorerna i skolan och när vi hade slagit upp tältet så märkte jag att vi var precis utanför mitt hus i Bettna och då sa jag till Per: Nu kan ju jag sova hemma över natten och gå på toa, han ba: neeej det kan du inte alls aahaah

Idag slutar jag kl halv 12 och sen ska jag hem, kanske åka till flen och gå förbi arbetsförmedlingen och se om de kan hjälpa mig, nu ska jag skriva lite svenskatal....

förslag på bra ämnen som man kan argumentera om? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback