goooooooooodmorgon!

Vilket härligt väder vi har! gick utanför dörren och mötten av snöpluttar lite här och var! helt jävla stört. Sen när snöar det nästan mitt i sommaren. Nej nått är verkligen fel med denna planet. Men men inget att hänga läpp över för det är säkert redan borta vid det här laget.

Sitter inte i skolan nu utan hemma, hoppade över frilufsdagen idag men ska snart ta bussen in till stan iallafall, ska klippa mig, till tandläkaren och sen träffa sofia troligtvis. Ikväll ska jag förmodligen ut med min syster yster! det ska bli skoj, bara hon och jag. Länge sen. Gril night out so to speak.

Somnade inte först straxt efter midnatt igår, är ganska så trött och vaknade vid 8 pga av att jag var rädd att försova mig, missa bussen och sånt skit haha! 

Önskar att jag hade lika lätt att sova som hunden, han ligger typ helt utslagen i min lillebrors fotölj, undrar vad han gjorde i natt, inte sov han iallafall! hhaa se om jag hinner ta ett kort och visa :P


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback