home sweet home

Nu är jag hemma igen, home sweet home som man brukar säga, men nu är det inte så sweet. Är helt ensam hemma just nu, de andra försvann precis ut.. Men kan väl vara skönt med lite tystnad ibland oxå...

åkte bussen hem från flen och den resan var inget att hurra för kan jag tala om. Jo det var såhär, när jag står och väntar på bussen som redan är 10 minuter sen så kommer jag sist i kön med några konstiga människor framför mig i kön. Vet inte vad de kom ifrån, jamaica skulle jag tro, lät som de på deras brutning och deras "sätt" iallafall så är det en jävligt strange kille ( lite äcklig ) som börjar fråga ut mig vad jag heter, och frågar om jag förstår deras språk bra, ehh va? säger jag och skakar på axlarna, vad fan tror han liksom? ser jag ut som nån jamaican brud kanske? Iallafall när vi väl gått på bussen så försöker jag sätta mig så långt ifrån dem som möjligt för jag känner mig en aningen obekväm redan med det som hänt. Och gissa vad som händer? jo De ( två av killarna ) sätter sig ju givetsvis i sätet bakom mig, han som redan gett mig pussmunnar i luften innan vi kommit in i bussen petar på mig och gör samma sak! tror jag skulle döö... så himla jobbig situation och jag skulle bara vilja skrika åt det där äcklet att dra åt h- vete.. men det var inte så långt kvar hem så jag försökte hålla ut, och när jag skulle av så sprang jag nästan av... usch fy och blä säger jag bara!

Vad ska ni göra idag? jag tror jag ska plugga lite inför högskoleprovet... på lördag iiii :S kommer suga hårt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback