kändis spaning

Har har precis gått runt hela flen känns det som, ja flen är ju inte speciellt stort så det hinner man ju med på en timme eller så... Följde iallafall johan till jobbet, han kommer hem igen kl 5 cirkus så jag ska försöka fördriva tiden här själv sålänge. Har ju alltid tv,data och film.. Men hur kul är egentligen det? händer ju aldrig ngt kul anyways...

Skulle träffat sofia idag och vi skulle setts, men hon och hennes boy får nycklarna till deras lägenhet idag så de skulle flytta grejor, skulle kanske bli för sent så vi ska ev ses imorgon istället.

Som sagt igår så var vi i sthlm och glajade runt lite, vi ställde bilen vid IKEA och tog gratisbussen därifrån in till stan. Vänta, gissa vem vi såg på IKEA? ;) ah "jorge" som är med i snabba cash haha cooolt va?:P

aja iallafall, vi går runt på stan i typ två timmar, fick med mig en söt tröja och en scal hem! behöver lite nya saker till min garderob, men synd att man inte skiter pengar...
Sen när vi är inne i gallerian, på väg till bussen så ser vi en annan kändis, nån från parlamentet tydligen som som vanligt så ser jag ingenting och johan petar på mig och säger att jag ska kolla till höger, men gör jag det? nej så klart inte ahha helt uppe i min egen värld. Jag har alltid undrat hur det kommer sig att jag aldrig ser några kändisar när jag är i sthlm, men nu tror jag att jag har svaret på den frågan :P jag ser och hör ingenting när jag är omringad av 1000 människor ahah... men ändå så vore det vell ganska så skönt att kunna stänga av när man är på en sån högljudd plats?!?!... trivs ganska bra i sthlm trots allt...



to the left :P haha men det roliga är att jag visste inte vem det var, såg bara att han kollade men det var inte först johan sa det som det gick upp ett ljus för mig och jag började fnittra sådär supertöntigt haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback