on the right place

Nu är solaiumet där det ska, nämligen på släpkärran på väg hem till mig. Det har stått i johans garage nu i typ 2 veckor och de ville ha iväg det så att det kunde köra in bilen. Helt förståligt och det satte ju lite press på oss att få hem det tidigare. När vi fått klart med garaget hemma och när vi väl kan börja använda det så blir det sola av! :D Tänker fan inte bli offer för att sommaren kommer bli nya istiden...

Johan bakade äppelpaj i miniformat, i muffins formar och det blev verkligen supergott även fast han inte blev lika nöjd. Men är man allätare så är man höhöh

Känner att jag behöver hoppa in i duschen snart och sköjla bort mitt äckliga jag. Hatar att känna mig ofräsch och jag vill knappt vistas bland folk om jag känner att jag lukat svett vilket ibland är helt naturligt.. eller?!

Tur har jag iallafall som knappt blir svetig alls, då det mer eller mindre krävs att jag anstränger mig ganska ordentligt för att jag ska svettas...

Aja nog om illaluktande och svett! haha nu ska jag slå mig ner i soffan brevid min prins och kolla på spårlöst.

Vet ni vad jag bestämde mig för idag!?! När jag blir äldre och har tillräckligt med pengar så ska jag bli fadder! för det skär i hjärtat på mig när jag ser och hör hur människor, kvinnor men framförallt har det och vad de behöver stå ut med. Och så klagar vi för att skolmaten är äcklig eller att vi får för lite pengar i månaden... Nej detta fick mig att ställa mig själv en tankeställare och faktiskt fundera över vad som egentligen är nödvändigt resp. Girighet.

Tänk på det ni med. Kanske ändrar ni syn på vardagen med


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback