säger bara, fuck arbetsförmedlingen

Egentligen har jag ingen aning om vad jag gjorde på ARBF över huvud taget för de kunde inte hjälpa mig ett endaste dugg! kom tid, väntade i en kvart sen när det väl var min tur så sa de att jag kunde skriva in mig när jag hade gått ut skolan, när jag är arbetslös på "riktigt" för nu går ju jag i skolan fortfarande osv blabala...

Aja, sen så hade jag nästan två timmar som jag skulle försöka fördriva i ruuliga flen, så jag gick till körskolan och traggla, förstår inte hur många rätt man måste ha egentigen, hade 59 men fick underkänt ändå haha fuck them oxå, det räcker emd 52 you know :D

Jag ska klara körkortet denna gång!

Btw, jag har nästan 800 bilder i min kamera nästan bara på mig, haha inte riktigt men det är ett bevis på att man försöker bli bra på bild, men misslyckas totalt ahhaha

kanske ett 20 tal som jag är nöjd med, hur lyckas en del, tex kenza som blir så snygg på varenda jävla bild? haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback