vad är det som händer?

Är egentligen inte så insatt i vad som händer just nu, men jag vet att det här blivit  ett vulkan utbrott nånstans på Island som är en anledning till varför alla fly från sverige eller hela europa är inställda? Någon som vet bättre än jag så tell me. Orkar inte lära jornalisternas fumliga ord i tidningarna.
Det ser iallafall ut som att det kommer bli en ovanligt kall sommar och det är ännu en sak som jag inte fattar. HUR har de en påverkan så långt fram? nollställd. explane
Snart får vi vell börja klä oss i vinterjackorna igen ?!?!'

Godmorgon förresten! :) sovit gott? jag har sovit som en prins med blev lite besviken när klockan ringde kvart över 7!. Åkte med cindy in och nu ska jag fördriva tiden i en timme till historian börjar. Hurray..

Blir även en promenad med vovven idag. PUSS


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback