Back on the same road again

Imorgon börjar en ny vecka vilket innebär jobb och tidiga mornar. Är väldigt trött för tillfället. Vet inte om det har varit en hektisk helg till skillnad från normalt eller så kanske det beror på ngt annat. Systeryster kom hit i fredags eftermiddag, sen åkte vi hela familjen över till stigtomta för att fira kenny som fyllde 24 bast. Börjar bli en old man. ahha Nej då långt kvar till pensionen ;) Iallfall där bjöds det på god mat, goda tårtor och trevligt sällskap. Dock åt jag alldeles för mkt, speciellt tårta. Blir som ett litet barn när jag kommer i närheten av sötsaker. Ahaha! Därför ska jag börja mitt nya liv imorgon. Jag ska bli seriös, ta tag i mitt liv och försöka att komma tillbaka dit jag var förut.

Ett litet sidospår., Iallafall, efter vi hade vart på kalas så åkte jag med småskitarna och daisy till malmamarken för de ville se Darin ( vi oxå ;) ) och han var verkligen grym live. Jag sa redan innan att om det är playback som alla andra kassa artister så går vi, men icke sa nicke. Har stod den äkte varan och levererade till 100 % så jävla grym han är!

På lördagen så spenderades dagen och nästan hela kvällen där med. Kom dit kanske vid halv 4 tog ett tag innan vi kom fram för det var bajslång kö halvägs från flen till malmköping. helt sjukt. Vi åkte typ max i 10 km/h i typ 40 minuter. Några fula fjortisar trodde de var fyndiga som hoppade av bussen som tydligen gick för långsamt i hopp om att det skulle gå fortare om de gick hela vägen ?!? puckon. Det slutade med att de tog sitt löshår och försökte springa ikapp bussen, tyvärr så lyckades dom. Skulle vara kul att se dem gå hela vägen till maknaden.

Det var kul på marknaden, dock alltid samma visa och samma skit som säljs men vad gör man inte för traditoner ahaha. Karusellerna är ju roliga iallafall! Kände mig som ett barn igen, kunde inte låta bli att skratta och skrika att de skulle snurra fortare!! Var går inte upp emot ett gott skratt? :)

Idag har det varit en seg dag, mådde skit illa igår. Vet inte om det beror på kebaben som jag åt igår eller på ngt annat. Har klippt gräs och försökt fylla i lite blanketter inför utbildningen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback