Dagen efter..

Man mår som man förtjänar om man säger så. Mådde sämre imorse iallafall men nu börjar det kila stadigt. Är dock lite trött och sov nyss 3 timmar. Utvilad iallafall ! :D

Gårdagen var iallafall grym, hade grymt orligt med min bästa vän och andra små filurer. Började med att jag åkte direkt till stan efter jobbet vid 4. Sen hämtade sofias kille snällt upp mig i stan så slapp jag ta bussen. Sen väl hemma hos dem så sitter fredriks 3 killkompisar och typ glor ut i fönstret på mig som om man kom från tredje världen eller nått. ahaha Kändes skapligt pinsamt att sitta där med massa främlingar när sofia inte ens var hemma. Hon var på väg från skuulan i Norrköping va.

Sen iallafall så gör vi oss iordning, förfestar för fullt och käkar tacos :) Sen kommer det lite fler boys och vi kör lite ööölspel. Iallfall. Kvällen var precis som jag hade tänkt mig om inte bättre :) Hade grymt kul och träffade massa roligt folk som man inte sett på länge!

Ikväll blire som sagt återhämtning och mys med systeryster. Ska käka tacos nu och ikväll blir det film ! hare gott så länge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback