Evig väntan

Sitter på jobbet och har precis slutat mitt pass, men eftersom jag åker buss för tillfället så får jag vänja mig vid att vänta, vänta och åter vänta och försöka passa in bussarna så att de passar någolunda bra till de tider som jag jobbar. Värsta är på kvällarna när jag slutar som idag. Slutar halv 10, bussen hem går inte först kl halv 11 så jag ska sitta och göra absolut ingenting, vilket inte är en av mina favorit sysslor...

Jag har jobbat som en galning den från halv 3 idag. Blev precis klar nu. De ringde in mig tidigare för de hade brist på personal och tydligen har det varit jävla stressigt idag, kanske pga att det är fredag den 13:e, om man pallar vara vidskeplig. Men det är jag inte. Tror bara på spöken under sängen och i garderoben :D

När jag kommer hem ska jag dö i min säng och hoppas på att jag vaknar upp imorgon, något levande. Ska ta det lugnt i morgon och vila upp mig. orkar inte göra någonting alls faktiskt. Gå en långpromenad med hunden ska jag göra iallafall! Och jag glömde, sova ;)

Godnatt och hoppas eran fredag den 13:e funkade lite bättre för er än för mig ;) ahaha

Kommentarer
Postat av: lena lingvall

vad jag tycker du är duktig!!!!!!!!!!!

2010-08-15 @ 13:30:13

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback