Give me a car!

Så att jag slipper sitta på jobbet och vänta på att bussen ska gå flera timmar senare. Jag slutar nu halv 10 och min buss går inte först om 50 minuter så jag försöker hålla mig sysselsatt under tiden.

Det har gått bra idag, tycker om att jobba kväll, saker och ting går på något sätt mycket smidigare. Inte lika mycket stress som annars. Vi är hälften så många med nästan lika mycket jobb, men det går ändå fortare ?!? haha lite knäppt egentligen..

För övrigt så letar jag bil och jobb som vanligt och imorgon ska jag gå på en intervju. Hoppas att det går vägen, kommer bli väldigt nervös imorgon ahah så wish me good luck :D annars om ni har någon billig skit bil åt mig så kan ni ju gärna höra av er ;)

puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback