Is Love An Endless game?

Har jobbat hela dagen och jag börjar känna mig riktigt trött. Ska hem och sova direkt när jag kommer hem. Sen upp med tuppen igen imorgon och på´t igen bara! Skulle egentligen bara jobbat 7-16 idag men då folk blir sjuka hela tiden och ingen kan jobba så fick jag rycka in :)

Hade riktigt svårt att sova i natt, låg och vred och vände mig hela natten och kunde inte riktigt somna. Men när jag kollade på klockan sista gången så var klockan halv 3. Yes skulle upp om 3 timmar.! Men jag lyckades sova lite och under den korta studen drömde jag sjuka drömmar. Fifan.

Blir för övrigt så trött på folk som leker lekar med folks känslor och med folk över huvud taget och som samtidigt verkar tro att det ger dem någon som helst status, som att det skulle vara coolt att vara ett jävla svin. Nej varför ska saker och ting nästan alltid vara så komplicerade? Jag kliver att mitt tåg nu iallfall och hoppas att jag inte behöver kliva på en gång till!


och som en vis man till mig brukar säga: Livet är en stid och kärleken är ingen vapenvila! Godnatt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback