no words.

Hade svårt att somna igår kväll. Kanske var det pga av att jag sov länge på morgonen eller att jag åt dåligt och hade lågt blodsocker. Brukar vara svårt för mig att somna då.
Annars idag så har jag vart på en intervju i flen. Hoppas jag får jobbet. Får svar imorgon :) Men hoppas inte på för mycket för det är då som saker och ting går käpp rätt åt helvete har jag lärt mig nu. Så därför fruktar jag det värsta.

Sofia hämtade upp mig efter det och vi åkte sedan hem till henne och hade det trevligt med god grillad mat och efterrätt :D syndat så att det räcker och blir över. Skulle egentligen med robban ut och jobba idag, men orkade inte så jag ska göra det imorgon efter jag kommit hem från mötet med studievädledaren eller vad man ska kalla henne. Åkte hem vid sju och har bara slappat sen dess. Har även hunnit med ett avsnitt av SATC och kollat på lite olika bilar. Men som läget ser ut för tillfället så har jag inte de pengarna. Men hoppas att jag har den till slutet av denna månad :D

I helgen är det nyköpings karnevalen och man ska väl inte hoppas på alltför bra väder. Eftersom då lär det ju regna. Men hoppas däremot trevligt sällskap och en rolig sväng om på stan :)


Kommentarer
Postat av: therese

lägg på 5000 på priset på bilen för du måste skatta och försäkra den direkt du köpt den...glöm inte det. kram

2010-08-06 @ 06:55:00

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback