Och så var den här igen...

Vad pratar jag om? givetvis, SÖNDAGSÅNGESTEN såklart ;S

Helgen blev inte riktigt som planerat, men den slutade bra ändå. Kollade runt lite på karnevalen igår med syster Daisy, fanns egentligen inte ett skit att se så vi gick till kebab house och fettade oss. Och det fick man ju såklart äta upp senare. Man ska inte äta när man inte är hungrig har jag kommit under fund med nu, det slutar inge bra annars haha!

åkte sen hem och kollade på filmen Farsan. Såå rolig och jag hade inte skrattat så mycket på länge, kanske för att jag är lättroad till sånna typer av filmer :D

Iallafall, imorgon är det måndag igen och bara dags att börja jobbelijobba igen. Ska på en avlastning i tre timmar, inte så jobbigt egentligen. Mest segt.

Iallafall imorgon börjar arbetsveckan och det är dags att börja jobbelijobba igen. Inte så kul, men det är pengar, precis vad jag behöver i detta nu. Ska dock bara jobba i tre timmar så jag antar att jag överlever. Har inte gjort ett dugg denna dag förutom att kolla på min nya drog  SATC och gjort lite müsli, tränat på crosstrainers och gjort lite styrkeövningar i brist på annan fantasi. Ska försöka ge mig ut på en springrunda senare ikväll och hoppas att min rygg/rumpa ger med sig. Har någon nerv som sitter i kläm precis där skinkan börjar och så strålar det ner i skinkan och lite upp på ryggen. Ont ont och jag fattar inte varför jag får så ont hela tiden. Bör kollas upp!

ha en trevlig söndag :D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback