små val, stora konsekvenser

Satt och funderade en bra stund över om jag skulle poppa en skål popcorn eller inte. Ska jag ta en macka istl när jag är hungrig eller ska jag ta det som smakar bäst?:) haha Vad tror ni jag valda? Ofc tog jag popcornen. Och eftersom man inte kan sluta äta när man man väl börjat så fick jag givetsvis äta upp det sen oxå. Ont i magen fick jag, kändes som att jag själv skulle bli ett popcorn och att magen skulle smälla vilken sekund som helst typ ahha.

Är faktiskt väldigt trött idag, hade svårt att sova ut imorse, pga av en hel del saker bla att resterande av familjen skulle åka iväg tidigt till storstaden och hälsa på släktingar och bla vår nykläckta kusinvitamin :D . De väsnades ganska så mycket. Skulle ändå upp vid 10 så kunde väl lika gärna gå upp lite tidigare.. Sen var det bara att åka iväg till jobbet och hoppas att man inte somnar på vägen ;)

Kom hem, tog en cykeltur på typ en mil, skönt och behövligt. Imorgon blir det springning som står på schemat :D

Sen lagade jag mat och sen har jag bara slappat, ska snart gå och lägga mig. Jobbar 7-16 imorgon, kommer bokstavligen vara såå död imorgon när jag tar bussen in. Fast det kanske är bra, slippa köra och koncentrera sig på vägen samtidigt. Kan sluta i katastrof. Igår när jag var på mitt sista besök på kvällen och skulle köra hemåt mot lokalen så springer det ut två hjortjävlar på vägen, och som tur var hann jag bromsa i tid. Så antingen hade det blivit mos av mig eller hjortbiffar åt familjen.. Fan jag skulle kört lite fortare och klippt den jäveln. haha

Nej nu ska jag vara snäll mot de små djuren...

De är som sagt de små valen här i livet som räknas och som gör störst skillnad i längden. Det gäller bara att ge sig hän åt en del saker och våga, skita i vad andra tycker och tänker om valen som man gör och kommer göra :)

Lite visdomsord sådär på sängkanten.!





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback