Bad day

Idag är inte riktigt min dag, vaknat på fel sida, inte så att jag är sur utan mer nere utan att veta varför... Känns som att det är något som inte ritkigt är som det ska med mig...
Annars vad har hänt i helgen? I fredags kom lillesyster till oss, åkte hem för typ en timme sen. Hon stannade hela helgen och i går var vi på stan och shoppade lite osv och idag var vi oxå på stan, först för att titta på Fannys dansuppvisning och sen så gick vi en sväng på stan igen för att kolla lite på de sista julklapparna.
Haft det trevligt i helgen, men den har gått fort och imorgon börjar arbetsveckan igen. Oooorkar verkligen inte.

Jobbar kväll imorgon som tur är så jag får sovmorgon och behöver inte nojja mig över ångesten jag brukar få när jag ska stiga upp kl 6 och bege mig mot jobbet död som en zoombie. Ikväll blir det lugnt framför tv och beck. Söndagsrutinerna numera :) ska bli ensamt när man flyttar, vem ska man då ha filmkvällar med och vem ska man då göra allt som man gjort i över 10 år.? Kommer bli en stor förändring i mitt liv och hoppas jag kommer trivas med den oxå...

Snart får jag reda på hur allting kommer att bli :)



det kommer nog lösa sig :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback