Dag 15, mina drömmar

Eftersom fråga 14 är samma som för några dagar sen, nämligen vad jag hade på mig så tycker jag att det är ganska så ovesentligt eftersom jag sitter i mjukisar från topp till tå så jag tänkte berätta om mina drömmar.

Först kanske jag ska radda upp det som är mer verklighetstroget.

# jag vill komma in på utbildningen jag sökt,
#Jag vill klara utbildningen och bli världens bästa barnmorska
# Jag vill träffa världens bästa, raraste kille som blir pappa till mina två barn jag vill ha
# vill skaffa hus på landet, inte allt för långt ifrån stan, ska ha massa hundar och ev en liten uppfödning
# Jag vill ha bra ekonomi och resa mkt, Thailand och USA är mina två drömdestinationer.
#Jag vill leva lyckligt och vara frisk.

Sen om man får drömma stort:

# Bli popstjärna, sjunga på heltid eftersom det är det jag älskar mest av allt.
# träffa någon supersnygg, het gorgeous kändis, varför inte någon av hetingarna i twiilight eller chad michel murray eller någon anna heting ;)
#vara ekonomisk oberoende, kunna ge bort massa pengar till vänner, familj och bjuda alla på en resa tillsammans varje år.
# Sen se evigt ung ut haha typ

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback