dag 20 den här månaden...

Asså egentligen den här "leken" om att man ska skriva massa saker om sig själv och saker som händer i sitt liv börjar urarta sig en aning, känns inte lika roligt längre då frågorna är snarlika varandra och det känns som att man bara upprepar sig men ska göra ett försök ändå hehe!

Den här månaden har gått så himla fort, men kan samtidigt inte riktigt minnas vad jag gjort. Har märkt att jag inte är så bra på det. Att minnas alltså. Det kanske är som alla psykologer säger, att man bara rymmer 7 saker i sitt närminne och såklart fler i långtidsminnet, sakerna som betyder och som man lagrar. men det kan inte vart ngt jättespeciellt denna månad eftersom jag knappt kommer ihåg, haha! Har Bjudit ut pappsen på restaurang i etuna, träffat min syster, shoppat massa julklappar, kommit igång med träningen och kollat på lägenheter. Typ det som jag kommer ihåg. haha Allt annat måste vart jävligt tråkigt eller meningslöst eftersom jag inte kommer ihåg! :S


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej tjejen! Jag tänkte lämna din gitarr på julafton,då jag ska till Flääään. Går det bra? Puss puss!

2010-12-21 @ 21:27:46

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback