Godmorgon :)

Har haft lite svårt att sova den senaste tiden, vet icke varför men jag är skit trött på kvällarna, men så fort jag ska gå och lägga mig och ligger i sängen och försöker sova så är det som att allt försvinner och jag blir typ skit pigg haha, så där ligger jag och vrider och vänder på mig, försöker räkna får typ och leva mig in i något roligt med funkar icke. haha jobbigt det där när man inte kan sova när man vill och behöver det som mest :D

Är ledig idag med, åh så skönt att göra absolout ingenting. Ska lära känna min nya data lite så jag har nog att göra under dagen, hehe sen mot kvällen ska jag nog ta på mig träningskläderna och röra lite på mig :)

Vad har ni för er då?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback