kaos :)

Det är så mycket som har hänt nu de senaste dagarna så jag har inte riktigt hunnit samla mig ännu. Har inte ens skrivit ett ordentligt inlägg! skäms på mig haha

Iallafall så har jag vart och kollat på lgh i eskilstuna. bestämde mig för att ta den! en etta på 60kvm, inte allt för illa  pinkat, eller? Har dock en bit att gå/cykla till skolan typ 2,5 km, men på sommaren innebär det motion! :D På vinterhalvåret får jag väl åka buss eller något. I övrigt var den fin, lite saker som skulle fixas, tex skulle de måla om i vardagsrummet och köket fick jag måla själv, spännanade :) hehe relativt lugnt område, blandning av barnfamiljet och studenter är lite den uppfattningen jag fick av området :) Nära till mataffär och pizzerior ;)

Bra bussförbindelser blablabla, ska iallafall flytta in den 14 typ, så ungefär en vecka innan skolan börjar. Kan ju vara bra så att man hinner bo in sig lite :)

Åh det känns så spännande med ändå läskigt, bli vuxen på riktigt och bo själv! gaaah

Nu ska jag åka till jobbet :) Bara av att tänka på att jag snart måste sluta där gör typ att jag får en tår i ögat haha! puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback