När det regnar kommer det uppifrån!

Åh gud, inte min dag idag. Säger bara det!. Vill stoppa huvudet under täcket. Började med att jag kände mig jävligt seg på jobbet, ingen motivation alls. Sen ska man ut i skogarna och köra och till råga på allt så kör jag i diket, typsikt! Snor bajs halt ute så inte mycket jag kunde göra. Fick ringa olika samtal hit och dit, ringa bärgare som inte svarar?! vad fan är det för service liksom!? Aja iallfall, efter att ha stått och frysit ihjälp typ så får jag tag på en bonde som bor lite längre bort på vägen där jag körde i, så han kommer och hjälper mig att dra upp bilen med sin superstora traktor, hehe Jätte gulligt av honom :) han höll på att mjölka sina kor så det kan inte vart lätt för honom att bara avbryta det han höll på med hehe...
Väl uppe ur diket så upptäcker jag att det är punka på höger framdäck och en liten annan skada så jag kunde inte köra därifrån, fick bli hämtad av en arbetskollega sålänge och fortsätta med jobben och låta bilen stå så fick bärgarna som till slut svara hämta den!

Stress stress och åter stress på jobbet! Och såklart när jag skulle ta bussen hem så var den minst en kvart försenad så jag fick stå och frysa även där, hatar vintern och hatar snö och kyla. Kanske kan julen bli trevlig? Vi får väl hoppas på det :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback