sankta lucia, skänk mig en tia

Idag är det lucia i Bettna kyrka och vi ska vid fyra åka upp och kolla på bla, daisy och fanny som ska medverka :) daisy skulle sjunga solo ngn låt tror jag så det blir roligt att se :)
För övrigt så har jag haft en jävligt skön morgon, sov till 20 över 11 och var rejält utvilad när jag vaknade. SKÖNT! Imorgon ska jag åka till mig kära far och hälsa på, tänkte ev kanske bjuda ut honom någonstans. Vi lär ju inte hinna ses mer innan jul så det får bli min julklapp till honom :)


gjorde ett försök i att locka håret med plattång, blev sådär.. Mkt lättare och snyggare om man har lite längre hår :) därför jag bara klipper mig typ 1 cm så sällan jag kan haha. Kommer aldirg i hela mitt levande liv klippa kort igen försten jag typ bli 80 år hhehe

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

SV: tack :) jag har funderat på tatuerare men jag är rädd för nålar. och det vore allt något en tatuerare utan en enda tatuering;)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback