svar- jobbigt

att vänta på svar är bland det jobbigast jag vet, för grejen är just den att man inte vet. Och man kan inte göra något åt saken heller. Jag väntar otåligt på besked från både skolan och en studentfastighet men har inte hört ett pip än så länge och det gör mig ganska så frustrerad :(

Fick en riktigt lång sovmorgon idag, var helt död, gick inte upp först klockan var halv 12. Så jag antar att jag kommer ha sömnsvårigheter ikväll oh yes, precis vad jag behöver! (Y)
Eftersom det snart är jul så innebär det mycket stress, julstäd och julhandling. Jag städade ur kylskåpet förut och tog reda på all tvätt. Eftersom jag jobbar imorgon så kan jag inte vara med och julstäda :( Och inte heller julhandla vilket brukar vara tradition att jag och robban gör, kvällen innan jul. Men eftersom jag troligen kommer flytta inom en snar framtid så blir det väl inget mer sånt alls... usch. jobbigt det blir att tänka på att man gör en del saker för sista gången...

nej nu ska jag se om et finns ngt jag kan hjälpa till med och sen ska jag träna :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback