äpplet faller aldrig långt från trädet

Har jobbat jävligt bra med historian idag :) Nu kan jag vell säga stolt för mig själv att jag är mer än halvklar :D
Egentligen skulle jag känna mig ännu mer nöjdare om jag lyft på arlset och trampat på crosstrainern ett tag, men jag orkade helt enkelt, kanske pga den bästa lunchen som jag och corris köpte :) (Y) moahha

Istället satte jag mig framför tv:n med en liten skål jordisar haha ( jordnötter ) och ett glas vatten! kändes bra i själen då! mkt fett är bra, vill ju bli så stor som möjligt :) haha nej skojja.

försöker dock hitta bra musik på spotify som jag så glatt har nuförtiden, jaja efter i Know men bättre sent än aldrig eller vad säger ni??

Imorgon äre skola igen och då har halva veckan gått! kanske man ska ta en sväng förbi krogen det är ju trots allt " lillördag" haha. nej skulle aldrig palla...

Brukar ni gå ut på vardagarna?:)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback