Helg!

Åhh det ska bli så himla skönt och mysigt med helg! Känner verkligen att jag behöver det, och imorgon är det ju fredag så det betyder ju att är snaaart!

Ska förmodligen hem till baby imorgon, haha ska fan göra nya hoppstunst från taket, ska bli modig och jag ska våga göra något mer än att hoppa jämfota ner, ahha ganska så mesigt om jag får säga det själv ;) typ bakåtvolt eller nått annat superduper coolt höhö
Nej nu för jag lägga dröm wananbe stuntmans tankarna åt sidan, tillbaka till reality ;)

Sitter och lyssnar på spotify där mellisa horn är en stort favorit! tycker hon sjunger så himla fint och så bra texter! tycker inte ni det?



fick även den här skivan av johan i julklapp !:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Melissa är så grym


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback