hohoho

Och precis när man kollar ut genom fönstret så börhar det snöa igen, igen och igen.. Kan inte beskriva med ord hur mkt jag hatar denna årstid just nu och man kan inte annat än att känna sig deprimerad..! Hade precis fått hopp om att våren var på väg med tanke på att det var 10 plusgrader igår på dan! Det här suger verkligen!
Man kan lika gärna ha jul igen, med tomte och hela köret, då kanske man upskattar det mer? eller vad säger ni?


Igår kväll så åkte jag hem från johan, åkte hem och kolla på let´s dance och sen solsidan Hahah så himla sjuka människor det finns, men de är riktigt duktiga skådespelare.

Ikväll ska jag dock vara hemma, johan skulle iväg med sina killkompisar tror jag och då passar jag på att ha hemmakväll med familjen! :) kenny och therese skulle komma över på middag oxå, trevligt! Har känns mig riktigt slö idag och liksom haft brist på motivation till att göra ngt. Så har städat mitt rum, kollar på tv och tvättat... Men ibland så är det vell viktigt att ha riktigt tråkigt oxå haha, då uppskattar man ju mer de " roliga " sakerna antar jag :D

Nej nu ska jag slå mig ner i soffan med lillebror och kolla på nått skit pusss



så älskar vi eller hatar vi vintern?

Kommentarer
Postat av: josefine

älskar, men nu tycker jaga allt att snön jag försvinna :P

Postat av: lena lingvall

grattis till studenten hoppas du får ett bra liv

2010-06-12 @ 09:26:12

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback