It always gonna be an uphill battle

Vet inte vad det är för fel på mig för tillfället. Känner mig skum både i huvudet och i kroppen. Är inne i någon sorts loooow period eller nått!... :(. Behöver nått som kan pigga upp mig rejält! Kanske en utlandssemester eller en weekend.. ahha Nej men behöver komma bort från vardagen känner jag...

Skolan imorgon känns lika onödig som alltid, men jag ska nog gå iallalfall... måste ha lite närvaro så att jag inte blir utan money! En lektion imorgon och psykologin blir inställd vilket jag tror eftersom vi skulle ha själv studier denna här tisdagen och förhoppningsvis alla tisdagar så att man slipper sitta i skolan i 4 timmar och vänta på en jobbig lektion!

OJ vad negativ jag låter, men kan inte hjälpat tyvärr...Jag känner mig helt enkelt lite confused och står och balanserar på en halvsprucken, gammal träplanka.. eller nått.

Kanske känns morgondagen bättre? You never know

Kommentarer
Postat av: j ♥

♥ Hejsan! ♥

Är du sugen på att shoppa loss, Riktigt B-I-L-L-I-G-T?!

Då har du kommit rätt.

I min bloppis har jag rea, varje dag ! Och jag säljar allt mellan himmel och jord.



Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)



Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-02-02 @ 12:38:35
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback