kukisväder

mama mia vilket väder! Snön fortsätter att falla och det verkar heller aldrig sluta! nu har jag bara hål i 45 minuter till, så det ska vell gå att fördriva tiden en aning! Känns lite jobbigt att jag endast har sneackers nu när det är snö! Blöööt!

Jag brukar ju gå med foppatofflor mellan det stora huset och mitt hus och i morse ba, shiiit hur ska det här gå. Jo så jag sprang barfota i foppatofflor och jao ganska så kallt! hehe, vad gör man inte när man bor på landet? kanske ska springa naken imorgon för att uppnå maximala kyla, eller nej hinner nog inte frysa så mycket på 15 meters avstånd haha! Kan ni tänka er, vilken syn

En sak som satt och reflakterade över förra veckan var det här med vanor. Folk har alla sina vanor och till nästan allting. Jag har samma rutiner nästan varje dag.

Stänger av klockan som nästan alltid ringer halv 7 beroende på om jag duschade kvällen innan eller på morgonen. Sen tar jag på mig kläderna, kniper ihop för jag håller på att kissa på mig! Sen tar jag med mitt smink och springer in till det stora huset där jag gör mig iordning. Sen när jag är klar så går jag in mitt hus igen, tar lite parfym, packar väskan och går in till stora huset igen för att äte frukost. Sen vid kvart över 7 så går jag till bussen, väntar och på bussen sitter jag nästan alltid på samma plats och alla andra sitter oxå på samma platser
som de alltid verkar göra haha!

hemms så har man en speciell plats vid matbordet, i skolan, i matsalen osvosv. Listan kan göras onändlig

Är det inte rätt så kul hur vi människor fungerar egentligen? :) haha

Nu ska jag ha psykologi! kanske blir lite smartare efter den här lektionen! :)



jag och lillesyrran i somras! :) cool bild va?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback