loov!

Hemkommen från skolan för nån timme sen! Åh GUD så skönt! :D somnade på bussen, ett tecken på att det är välbehövligt med lov just nu. Har goffat hela dagen känns det som haha, imorse på historian så hade vi yeopardy frågor och till det så var det några som hade bakat!, gott som fan men kanske inte det bästa på morgonen. Kladdkaka, bullar och kockosbollar. Det gör vi tummen upp för! :D haha

Sen efter jag slutat så gick jag ut med georgia igen, hunden som jag rastar! hon var så himla busig och gullig idag, ville busa hela tiden, naaw..

Som jag sa så har jag fettat mig hela dagen och tydligen så ska vi äta hemmagjord pizza till middag, haha nyttigaste, not men fan så gott !! :D det är ju fan lov och det ska FIRAS! Ska åka till johan runt 7 senare ikväll, egentligen skulle vi inte ses först imorgon, men han ville att jag skulle komma då han är ensam hemma så det blir en extra lång helg med älsklingen! :D imorgon ska jag försöka komma ut på en lång promenad och plugga lite kanske...

har One three hill på tv bakom mig och det känns med lockande än data just nu så peace out ! puss


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 19:44:47
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback